Zmieniające się na naszych oczach realia dzisiejszej rzeczywistości spowodowały dynamiczny rozwój technologii oraz skłoniły do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i nowych możliwości, również w świecie wydarzeń firmowych. Coraz częściej, by nie rezygnować z tej formy komunikacji, tradycyjne spotkania przenoszone są do wirtualnej przestrzeni, a uczestnicy z sal konferencyjnych przed ekrany komputera. Eventy online, które jeszcze do niedawna były nowatorską alternatywą klasycznych wydarzeń, dziś nabrały zupełnie nowego znaczenia i stały się jednym z filarów obecnej branży eventowej. Czy to oznacza, że na stałe zagoszczą w świecie eventów i całkowicie zastąpią wydarzenia offline?
Event Marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji. Ma on zastosowanie w zewnętrznej promocji marki, usług, produktów, jak również jest ważnym elementem w działaniach związanych z kreowaniem wizerunku pracodawcy, tj. budowaniem więzi pracowników z firmą, wzmacnianiem ich zaangażowania i motywowania.
W czasach, gdzie zachowanie bezpieczeństwa i dystansu społecznego stawiane jest na pierwszym miejscu, wciąż niezwykle potrzebny jest kontakt z drugą osobą. Szczególnie w sferze biznesowej, w której tak ważne jest podtrzymywanie relacji z klientami, pracownikami oraz partnerami, by osiągać coraz to lepsze wyniki i wzmacniać pozycje marki na rynku.Naprzeciw temu wychodzi Internet, który stwarza zupełnie nową przestrzeń do wykorzystania przy eventach. Wirtualna sieć komunikacji tworzona dzięki wydarzeniu online pozwala na szybkie
i łatwe dotarcie do nowych współpracowników czy potencjalnych klientów. Konferencje, szkolenia, prezentacje nowych produktów można śmiało przeprowadzić za pośrednictwem wirtualnych platform typu Zoom, Skype czy Teams. Jednym kliknięciem myszki jesteśmy w stanie połączyć się z prelegentem na drugim końcu świata.
Dodatkowo możliwa jest interakcja z uczestnikami wydarzenia poprzez dostępny czat, nad którymi treściami czuwa moderator. Opcje dodawania komentarzy, czy narzędzia takie jak ankiety, czy quizy do angażowania odbiorców to kolejny plus, który przemawia za organizacją eventów w formule online.
Oczywiście organizacje wydarzeń nie przeniosą się całkowicie do cyfrowego świata. Głównie za sprawą nieoczywistych miejsc, magicznych scenerii, ale przede wszystkim niezwykłych emocji, jakie towarzyszą nam w wydarzeniach face to face. To one pobudzają naszą wyobraźnię, wywołują ogromny zastrzyk adrenaliny i zachowują chwilę, które pozostają w pamięci do końca życia.
Eventy online są świetnym rozwiązaniem na obecną sytuację. Z pewnością pozostaną z nami na dłużej, lecz nie zastąpią całkowicie tradycyjnych wydarzeń offline. Staną się ich jedynie uzupełnieniem, bądź alternatywą, która wzbogaci i podniesie walory eventów in-person.
Zmieniające się na naszych oczach realia dzisiejszej rzeczywistości spowodowały dynamiczny rozwój technologii oraz skłoniły do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i nowych możliwości, również w świecie wydarzeń firmowych. Coraz częściej, by nie rezygnować z tej formy komunikacji, tradycyjne spotkania przenoszone są do wirtualnej przestrzeni, a uczestnicy z sal konferencyjnych przed ekrany komputera. Eventy online, które jeszcze do niedawna były nowatorską alternatywą klasycznych wydarzeń, dziś nabrały zupełnie nowego znaczenia i stały się jednym z filarów obecnej branży eventowej. Czy to oznacza, że na stałe zagoszczą w świecie eventów i całkowicie zastąpią wydarzenia offline?
Event Marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji. Ma on zastosowanie w zewnętrznej promocji marki, usług, produktów, jak również jest ważnym elementem w działaniach związanych z kreowaniem wizerunku pracodawcy, tj. budowaniem więzi pracowników z firmą, wzmacnianiem ich zaangażowania i motywowania.
W czasach, gdzie zachowanie bezpieczeństwa i dystansu społecznego stawiane jest na pierwszym miejscu, wciąż niezwykle potrzebny jest kontakt z drugą osobą. Szczególnie w sferze biznesowej, w której tak ważne jest podtrzymywanie relacji z klientami, pracownikami oraz partnerami, by osiągać coraz to lepsze wyniki i wzmacniać pozycje marki na rynku.
Naprzeciw temu wychodzi Internet, który stwarza zupełnie nową przestrzeń do wykorzystania przy eventach. Wirtualna sieć komunikacji tworzona dzięki wydarzeniu online pozwala na szybkie i łatwe dotarcie do nowych współpracowników czy potencjalnych klientów. Konferencje, szkolenia, prezentacje nowych produktów można śmiało przeprowadzić za pośrednictwem wirtualnych platform typu Zoom, Skype czy Teams. Jednym kliknięciem myszki jesteśmy w stanie połączyć się z prelegentem na drugim końcu świata. Dodatkowo możliwa jest interakcja z uczestnikami wydarzenia poprzez dostępny czat, nad którymi treściami czuwa moderator. Opcje dodawania komentarzy, czy narzędzia takie jak ankiety, czy quizy do angażowania odbiorców to kolejny plus, który przemawia za organizacją eventów w formule online.
Oczywiście organizacje wydarzeń nie przeniosą się całkowicie do cyfrowego świata. Głównie za sprawą nieoczywistych miejsc, magicznych scenerii, ale przede wszystkim niezwykłych emocji, jakie towarzyszą nam w wydarzeniach face to face. To one pobudzają naszą wyobraźnię, wywołują ogromny zastrzyk adrenaliny i zachowują chwilę, które pozostają w pamięci do końca życia.
Eventy online są świetnym rozwiązaniem na obecną sytuację. Z pewnością pozostaną z nami na dłużej, lecz nie zastąpią całkowicie tradycyjnych wydarzeń offline. Staną się ich jedynie uzupełnieniem, bądź alternatywą, która wzbogaci i podniesie walory eventów in-person.