logo proaktywlogo proaktywlogo proaktywlogo proaktyw
  • HOME
  • CO ROBIMY
  • REALIZACJE
  • KONTAKT
  • BLOG
Slow Biznes w agencji eventowej. Czy jest to w ogóle możliwe?
9 sierpnia 2021

Agencje Eventowe a podwykonawcy

Dobrze zorganizowany event to rezultat współpracy agencji eventowej oraz wielu podwykonawców z różnych branży. Są to za równo firmy jak i osoby indywidualne, które dostarczają sprzęt oraz usługi, bez których event nie mógł by się odbyć, czyli przede wszystkim: firmy transportowe, dostawcy cateringu, artyści i muzycy, konferansjerzy, dostawcy scenotechniki i multimediów, operatorzy video czy fotografowie.

Można ich porównać do układanki puzzli, w której każdy element jest istotny i odpowiada za określoną rzecz. W przypadku, gdy któryś z elementów zawiedzie, nawet najdrobniejszy, może mieć to duży wpływ na ocenę całego wydarzenia. Przykładowo, jeżeli obsługa scenotechniki nie wykonana swojej pracy w terminie, opóźni to cały montaż i kolejne etapy realizacji eventu.

Kluczem do sukcesu jest rola agencji eventowej, która dokładnie wie, jak ważny jest odpowiedni dobór wyszkolonych i doświadczonych usługodawców. Wygooglowanie bez wcześniejszego sprawdzenia i rekomendacji nie jest dobrym sposobem na znalezienie osoby, której powierzysz swoje wydarzenie. Z pomocą przychodzą agencje eventowe, takie jak agencja eventowa ProAktyw, która posiada sprawdzonych, stałych podwykonawców lub korzystając doświadczenia wyszuka wykwalifikowane firmy z nutką „świeżej krwi”.

Praca podwykonawców podczas realizacji wydarzenia jest niezwykle ważna, lecz to do organizatorów eventu należy dopilnowanie wszystkich, nawet najmniejszych szczegółów. Odpowiednie rozdysponowanie zadań, koordynacja uzgodnionej z klientem koncepcji i trzymanie ręki na pulsie, by wszystko szło zgodnie z planem i finalnie klient był zadowolony. :)

Przy pracy z podwykonawcami podczas tworzenia eventów ważna jest przede wszystkim wzajemna współpraca i komunikacja, jeszcze na etapie przygotowań. Odpowiednio skonstruowane zapytanie z wyszczególnieniem wszystkich potrzeb klienta pozwoli na wyeliminowanie niejasności już przy tworzeniu oferty dla klienta. Należy pamiętać, że nie ma czegoś takiego jak „moje-twoje”, łączy nas wspólny cel, jakim jest perfekcyjnie zorganizowany event.

 
 
POWRÓT
 
 

Dobrze zorganizowany event to rezultat współpracy agencji eventowej oraz wielu podwykonawców z różnych branży. Są to za równo firmy jak i osoby indywidualne, które dostarczają sprzęt oraz usługi, bez których event nie mógł by się odbyć, czyli przede wszystkim: firmy transportowe, dostawcy cateringu, artyści i muzycy, konferansjerzy, dostawcy scenotechniki i multimediów, operatorzy video czy fotografowie.

Można ich porównać do układanki puzzli, w której każdy element jest istotny i odpowiada za określoną rzecz. W przypadku, gdy któryś z elementów zawiedzie, nawet najdrobniejszy, może mieć to duży wpływ na ocenę całego wydarzenia. Przykładowo, jeżeli obsługa scenotechniki nie wykonana swojej pracy w terminie, opóźni to cały montaż i kolejne etapy realizacji eventu.

Kluczem do sukcesu jest rola agencji eventowej, która dokładnie wie, jak ważny jest odpowiedni dobór wyszkolonych i doświadczonych usługodawców. Wygooglowanie bez wcześniejszego sprawdzenia i rekomendacji nie jest dobrym sposobem na znalezienie osoby, której powierzysz swoje wydarzenie. Z pomocą przychodzą agencje eventowe, takie jak agencja eventowa ProAktyw, która posiada sprawdzonych, stałych podwykonawców lub korzystając doświadczenia wyszuka wykwalifikowane firmy z nutką „świeżej krwi”.

Praca podwykonawców podczas realizacji wydarzenia jest niezwykle ważna, lecz to do organizatorów eventu należy dopilnowanie wszystkich, nawet najmniejszych szczegółów. Odpowiednie rozdysponowanie zadań, koordynacja uzgodnionej z klientem koncepcji i trzymanie ręki na pulsie, by wszystko szło zgodnie z planem i finalnie klient był zadowolony. :)

Przy pracy z podwykonawcami podczas tworzenia eventów ważna jest przede wszystkim wzajemna współpraca i komunikacja, jeszcze na etapie przygotowań. Odpowiednio skonstruowane zapytanie z wyszczególnieniem wszystkich potrzeb klienta pozwoli na wyeliminowanie niejasności już przy tworzeniu oferty dla klienta. Należy pamiętać, że nie ma czegoś takiego jak „moje-twoje”, łączy nas wspólny cel, jakim jest perfekcyjnie zorganizowany event.

Share

Powiązane wpisy

9 sierpnia 2021

Slow Biznes w agencji eventowej. Czy jest to w ogóle możliwe?


Czytaj dalej
1 lipca 2021

Event plenerowy jako narzędzie wspierające działanie promocyjne i wzmacniające pozytywny wizerunek firmy


Czytaj dalej
14 maja 2021

Emocje, zmysły i zaangażowanie w branży eventowej


Czytaj dalej
logo proaktyw
Informujemy, że Agencja Eventowa ProAktyw uzyskała Subwencję Finansową, w ramach Programu Tarczy Finansowej, której udzielił Polski Fundusz Rozwoju S.A.
_ KONTAKT

godz.9:00-17:00
kom.+48 608-092-401
e-mail: biuro@proaktyw.pl

_ WARSZAWA

09-984 Warszawa
ul. Jugosłowiańska 15D/81
kom.+48 608-092-401

_ RZESZÓW

35-060 Rzeszów
ul. Juliusza Słowackiego 24/87
kom.+48 500-048-200

Designed by Proaktyw | © Copyright Proaktyw 2020 | Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda